Przykładowa karta produktu sklepu

Klienci doceniają nas za terminowość i szybkość dostawy. Na karcie produktu (strona z opisem towaru) zamieszczamy informację o czasie skompletowania zamówienia. Wszystkie kosmetyki widoczne w katalogu są u nas fizycznie w magazynie (wyjątek stanowią produkty marki AVON- towar dostarczany jest przez naszego sprawdzonego dostawcę) i ich czas na skompletowanie w większości wypadków nie przekracza 24h (a w skrajnych wypadkach 48h).

GDZIE MOŻNA SPRAWDZIĆ CZAS NA SKOMPLETOWANIE TOWARU?

Na karcie produktu poniżej przycisku Dodaj do koszyka znajdziesz link Czas realizacji zamówienia, najedź kursorem myszy na tekst- system połączy się z naszym magazynem i sprawdzi czas na skompletowanie towaru.

CZY PRODUKTY WIDOCZNE W NASZYM SKLEPIE DOSTĘPNE SĄ "OD RĘKI"?

Wszystkie kosmetyki, poza marką SQINIQA są dostępne "od ręki". Pamiętaj jednak, że nie oznacza to 24 godzinnego czasu na skompletowanie produktu.

DODAŁEM KILKA PRODUKTÓW Z RÓŻNYMI TERMINAMI NA SKOMPLETOWANIE, CZY TO OZNACZA, ŻE OTRZYMAM KILKA PRZESYŁEK?

Nie. Zamawiając więcej niż jeden produkt z różnymi terminami dostawy liczy się ten, który jest najdłuższy. Wynika to z faktu, że wszystkie zamówione towary nadajemy w jednej przesyłce.

JEŻELI WYBIORĘ PŁATNOŚĆ PRZELEWEM BANKOWYM TO CZY MOJE ZAMÓWIENIE RÓWNIEŻ BĘDZIE SKOMPLETOWANE W PODANYM CZASIE NA STRONIE?

Tak. Z chwilą zaksięgowania przez nas wpłaty rozpoczyna się termin na skompletowanie zamówienia. Decydując się na płatność przelewem musisz pamiętać, że czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Dlatego zalecamy dokonywania płatności poprzez PayU, które dodatkowo obejmuje Cię bezpłatną ochroną w Programie Ochrony Kupującego lub poprzez PayPal, które autoryzuje płatność w momencie skompletowania zamówienia (do tego czasu na kwotę zamówienia założona jest blokada na karcie).

Produkt został dodany do ulubionych