Tak. Jeżeli wszystkie zamówienia posiadają status w realizacji (nie zostały fizycznie wysłane z naszego magazynu) możemy je dla Ciebie połączyć w jedno zamówienie. W takiej sytuacji prosimy Cię o kontakt telefoniczny lub poprzez formularz kontaktowy z Centrum Obsługi Klienta (kliknij tutaj, aby przejść). Nasi pracownicy poproszą Cię o podanie numerów zamówienia, które mają połączyć w jedno. Po połączeniu, otrzymasz potwierdzenie na skrzynkę e-mail.
Jeżeli zamówienia zostały już opłacone i wynikła nadpłata (np. z powodu podwójnego opłacenia kosztów wysyłki, kwota ta zostanie Ci zwrócona poprzez wybraną przez Ciebie formę płatności w zamówieniu). Pamiętaj, że pracownicy Centrum Obsługi Klienta nie mogą bez Twojej wyraźniej zgody połączyć obu zamówień (kontakt z nami jest niezbędny w celu połączenia zamówień).