Uwaga! Poniższy artykuł dotyczy tylko Klientów sklepu internetowego Medicspa.pl

W przypadku gdy otrzymałeś od nas wiadomość o potwierdzeniu nadania paczki, w przeciągu kilku dni otrzymasz wiadomość od inPost o potwierdzeniu dostarczenia przesyłki do wskazanego Paczkomatu. Takie powiadomienie otrzymasz w dwóch formach: w postaci wiadomości tekstowej oraz wiadomości e-mail. W wiadomości znajdziesz numer przesyłki, numer i adres Paczkomatu oraz 6-cyfrowy kod odbioru potrzebny do odebrania paczki. Jeżeli nie otrzymałeś powiadomienia SMS upewnij się, że podany do nas numer komórkowy jest prawidłowy (Paczkomaty nie obsługują telefonów stacjonarnych). Numer możesz zweryfikować poprzez odnalezienie wiadomości e-mail przesłanej do Ciebie, zatytułowanej Potwierdzenie zamówienia nr. Jeżeli jest on nie prawidłowy skontaktuj się z inPost w celu jego poprawienia (kliknij tutaj, aby przejść na stronę kuriera).

NUMER TELEFONU JEST PRAWIDŁOWY, A WIADOMOŚCI NIE OTRZYMAŁEM, CO TERAZ?
Upewnij się, że Twoja paczka dotarła już do wskazanego Paczkomatu. Przejdź na stronę śledzenia przesyłek (kliknij tutaj, aby przejść), wprowadź numer listu przewozowego przekazany przez nas. Jeżeli zamówienie dotarło pod wskazany Paczkomat, a nie otrzymałeś powiadomienia SMS, sprawdź czy na Twoją skrzynkę e-mail dotarła wiadomość z kodem dostępowym do skrytki Paczkomatowej. Jeżeli żadna wiadomość nie została do Ciebie wysłana, skontaktuj się operatorem inPost.

CZY OTRZYMAM OD WAS KOD OTWARCIA DO SKRYTKI PACZKOMATOWEJ?
Nie. Kod generowany jest przez firmę inPost. My, jako nadawca nie otrzymujemy kodu otwarcia skrytki Paczkomatowej.

ZAWSZE KIEDY WYBIERAM PACZKOMAT PO NADANIU PRZESYŁKI PRZEZ NADAWCĘ OTRZYMYWAŁEM WIADOMOŚĆ SMS Z POTWIERDZENIEM.
Wszystkie paczki nadajemy w oddziale inPost. W takiej sytuacji powiadomienie SMS nie jest wysyłane. Jeżeli paczka nadawana jest bezpośrednio w skrytce Paczkomatu odbiorca otrzymuje powiadomienie w postaci wiadomości tekstowej oraz na skrzynkę e-mail. W chwili włożenia przez kuriera paczki do Paczkomatu otrzymasz powiadomienie SMS oraz wiadomość e-mail.

CZEMU TO WY NIE KONTAKTUJECIE SIĘ Z PACZKOMATAMI W PRZYPADKU PROBLEMÓW Z ODBIOREM PRZESYŁKI?
Chcielibyśmy, aby Twoje zamówienie dotarło szybko i bezproblemowo, a jeżeli wystąpi problem to chcielibyśmy szybko go za Ciebie rozwiązać. Niestety ze względów naszej polityki bezpieczeństwa, jak również polityki bezpieczeństwa inPost, a także samego faktu, że nie jesteśmy odbiorcami przesyłek nie wszystkie informacje zostaną nam udzielone (np. kod otwarcia skrytki Paczkomatowej). W sytuacjach w której występuje problem np. ustalenia statusu przesyłki, opóźnionej dostawy jesteśmy w stanie zainterweniować u inPost. Pamiętaj, że zawsze nasze Centrum Obsługi Klienta, stara się pomóc w odbiorze paczki, choć nie zawsze mamy możliwość występowania w imieniu Klienta przed kurierem.

Produkt został dodany do ulubionych

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Używamy plików cookie i podobnych technologii, aby zapamiętać Twoje ustawienia, prezentować spersonalizowane treści i reklamy oraz udostępniać funkcje związane z mediami społecznościowymi. Pliki cookie wykorzystujemy również do mierzenia ruchu i analizowania sposobu korzystania z naszej strony internetowej.

Domyślnie włączone są jedynie pliki niezbędne do poprawnego działania strony. Poniżej możesz zaakceptować wszystkie rodzaje plików, klikając “Zaakceptuj wszystkie”, lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych). Możesz też dostosować pliki do swoich potrzeb, wybierając “Dostosuj zgody”. Udzieloną zgodę możesz w dowolnym momencie wycofać lub zmienić, klikając w link “Ustawienia plików cookies” na dole strony.

Szczegóły o używanych przez nas plikach cookie oraz zasadach przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.