Jeżeli Twoja paczka z przyczyn leżących po stronie kuriera została uszkodzona musisz zadecydować czy uszkodzenie było na tyle istotne, że zamówione produkty zostały uszkodzone.
ZGŁOSZENIE ONLINE (POLECANE)
Możesz nam to zgłosić wypełniając prosty formularz uszkodzenia paczki (znajdziesz go tutaj). W formularzu zapytamy Cię o takie informacje jak Twoje imię i nazwisko, numer zamówienia oraz czy produkty zostały uszkodzone. Z chwilą kliknięcia przycisku Wyślij oczekuj kontaktu z naszej strony. Zwykle na takie zgłoszenia odpowiadamy w przeciągu 6 godzin roboczych.
Kliknij tutaj, aby przejść do formularza uszkodzenia paczki.
Ponadto jeżeli istnieje taka możliwość prosimy Cię o spisanie protokołu szkody z wyraźnym zaznaczeniem, że pudełko zostało uszkodzone. Protokół szkody nie jest wymagany do reklamacji czy zwrotu produktów, ale ten dokument pozwala nam na dochodzenie naszych praw względem firmy kurierskiej, tym samym to Ty przykładasz się do bezpieczniejszego przewozu przesyłek przez kurierów.
ZGŁOSZENIE TELEFONICZNE, PISEMNE LUB MAILOWE
Oczywiście zawsze możesz do nas napisać lub zadzwonić, takie zgłoszenie zostanie zarejestrowane przez Centrum Obsługi Klienta i w przeciągu 12 godzin roboczych takie zgłoszenie będziemy rozpatrywać.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć telefony kontaktowe do Centrum Obsługi Klienta.