Jedną z najważniejszych kwestii podczas zakupów online jest sposób zapakowania paczki. Nasi pracownicy starają się, aby Twoje zamówienie dotarło bez szwanku, a zamówione produkty podczas transportu były jak najmniej narażone na czynniki środowiskowe takie jak temperatura, nacisk czy zjawiska atmosferyczne. Wdrożona przez nas polityka jakości pakowania paczek w pierwszym roku pozwoliła na szczęśliwe dotarcie 99,8% paczek do odbiorców.
Wszystkie paczki są przez nas profesjonalnie pakowane. Przesyłka w zależności od potrzeb jest pakowana w karton lub kopertę bąbelkową, która chroni zawartość zamówienia przed uszkodzeniem. Całość dodatkowo jest zabezpieczona solidną, brązową taśmą klejącą. Ponadto często dodajemy do paczek tzw. chrupki lub papier, który zapobiega przemieszczeniu się towaru i amortyzuje naciski.
Odbierając paczkę zwróć uwagę czy nie jest ona uszkodzona (np. czy nie została narusza taśma klejąca lub nie został uszkodzony karton). Jeżeli zauważysz jakiekolwiek ślady manipulacji lub uszkodzenia zażądaj komisyjnego otwarcia paczki. Prosimy wtedy o sporządzenie protokołu szkody (pozwala on na dochodzenie naszych praw z tytułu uszkodzenia paczki, pamiętaj, że sporządzenie protokołu nie jest obligatoryjne do zwrotu czy reklamacji produktu).