Adres dostawy można zmienić do czasu nadania przesyłki. Najprostszym sposobem na powiadomienie nas o zmianie adresu dostawy jest kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta, a jeżeli zależy Ci na czasie wystarczy, że do nas zadzwonisz (kliknij tutaj, aby przejść do Centrum Obsługi Klienta).

KIEDY SIĘ DOWIEM, ŻE PACZKA ZOSTAŁA NADANA?
Zawsze po nadaniu paczki (kurier odbiera fizycznie zamówienie z magazynu) otrzymujesz od nas e-mail z potwierdzeniem wysłania. Jeżeli zdecydowałeś się na kuriera lub Paczkomaty inPost otrzymasz ponadto dodatkowe powiadomienie o nadaniu przesyłki drogą elektroniczną (SMS lub e-mail) o dotarciu zamówienia do magazynu logistycznego spedytora (kurier fizycznie przekazuje paczkę do punktu logistycznego).

ZŁOŻYŁEM ZAMÓWIENIE POZA GODZINAMI PRACY CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA, A POMYLIŁEM SIĘ W ADRESIE/W WYBORZE PACZKOMATU, CO MAM TERAZ ZROBIĆ?
Wystarczy, że pozostawisz nam wiadomość poprzez formularz kontaktowy, odpowiesz na wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia lub zadzwonisz do nas w godzinach pracy sklepu.

Część kurierów w ramach swoich usług dodatkowych oferuje możliwość zmiany adresu dostawy nawet po nadaniu przez nas paczki. Należy zwrócić uwagę, że taka usługa nie jest realizowana przez nas i może się wiązać z dodatkowymi opłatami dla odbiorcy przesyłki. 

Produkt został dodany do ulubionych