Staramy się, aby wszystkie paczki docierały szybko i były kompletne. Zdarza się jednak, że może dojść do pomyłki.
W PRZYPADKU GDY CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA NIE KONTAKTOWAŁO SIĘ ZE MNĄ
Istnieje kilka powodów takiej sytuacji, jeżeli jednak wcześniej nie kontaktowaliśmy się z Tobą, oznacza to, że doszło do pomyłki. Prosimy wtedy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta w celu zgłoszenia problemu- wyślemy brakujące produkty w najbliższym dniu roboczym.
W PRZYPADKU GDY WCZEŚNIEJ NASTĄPIŁ KONTAKT Z CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA
Jak wspomnieliśmy, istnieje kilka powodów w której Twoje zamówienie może być niekompletne, ale zawsze w takich wypadkach Centrum Obsługi Klienta odpowiednio wcześniej skontaktuje się z Tobą. W przypadku pomyłki magazynu (np. błędna ilość wybranego towaru w systemie) możemy zwrócić się do Ciebie w celu podjęcia decyzji czy mamy domówić brakujący produkt (data wysyłki jest przesuwana lub wysyłamy osobną paczką brakujący produkt na nasz koszt), wykreślić go z zamówienia (paczka zostaje wysłana bez brakującego towaru, zwrot wartości produktu) lub anulować zamówienie (zwrot wszelkich kosztów poniesionych przez Klienta).