Kategorie blog
COVID-19: zmiany w pracy Biura Obsługi Klienta 0
COVID-19: zmiany w pracy Biura Obsługi Klienta

W związku z zaleceniami o umożliwienie i zwiększenie ilości pracowników pracujących w trybie zdalnym tzw. home office zadecydowaliśmy o znaczące ograniczenie różnych naszych działów w tym Działu Obsługi Klienta oraz zaostrzeniem procedur wejścia na teren firmy.

Ograniczenia związane z Działem Obsługi Klienta

Obecnie nasze Biuro Obsługi Klienta jest uszczuplone, a to w połączeniu ze zwiększonym zainteresowaniem zakupami z dostawą do domu może sprawić, że czas oczekiwania na połączenie może się znacznie wydłużyć. Oczywiście dołożymy wszelkich starań, by były to pojedyncze przypadki, ale musimy was o tym poinformować już teraz. Liczymy również na Państwa zrozumienie.

Jeśli możesz i Twoja sprawa nie jest pilna skontaktuj się z nami mailowo na adres: bok@medicspa.pl.

Przypominamy, że status zamówienia można również sprawdzić w Panelu Klienta.

Aktualizacje:

20.03.2020 Zaprzestanie wysyłki paczek międzynarodowych- aktualizacja

W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną w krajach takich jak Francja, Hiszpania oraz Niemcy i brakiem możliwości zagwarantowania czasu dostaw przez naszych partnerów logistycznych wstrzymujemy całkowicie wysyłkę za granicę. Jednocześnie informujemy, że wszystkie zamówienia złożone przed 20 marca z dostawą poza terytorium Polski zostały zrealizowane.

17.03.2020 Zaprzestanie wysyłki paczek międzynarodowych

W związku z zawieszeniem przyjmowania przesyłek międzynarodowych przez Pocztę Polską, zawieszamy możliwość wysyłania produktów za granicę. Obecnie zamówienia z dostawą na zagraniczny adres zostaną zrealizowane kurierem DPD.

15.03.2020 Zawieszenie wysyłania Paczek Pocztą Polską

Ze względu na troskę naszych pracowników przestajemy nadawać przesyłki za pomocą Poczty Polskiej, które wymagają odwiedziny placówki w celu ograniczenia kontaktu z postronnymi osobami.

14.03.2020: zawieszenie usługi Medicspa lokalnie

Od 14 marca zawieszamy usługę Medicspa lokalnie. Ostatnie zamówienia złożone w ramach ekspresowej dostawy do domu zostaną dostarczone normalnie, a na ten czas wprowadzamy regularną dostawę za pomocą dostępnych kurierów w ofercie podstawowej czyli Paczkomaty InPost oraz kurier DPD.

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia!

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl